Джерело:   Ukr.Media

На думку вчених, є надія, що вона може бути придатною для життя.

Астрономи за допомогою космічного телескопа TESS виявили екзопланету з трьома сонцями, яку назвали LTT 1445Ab. Вона обертається навколо одного з трьох червоних карликів, складових систему LTT 1445, і розташовується на відстані 22,5 світлового року від нас і є в 1,38 раза більше Землі, інформує Ukr.Media.

Дослідження вчених прийняте до публікації в The Astronomical Journal і вже доступне для перегляду в онлайн-бібліотеці.

«Бувши на поверхні цієї планети, ви б бачили над собою три сонця, але два з них були досить далекими та виглядали б маленькими — немов два червоних зловісних ока в небі», — розповіла Дженніфер Вінтерс (Jennyfer Winters), астроном з Гарвард-Смітсонівського центру астрофізики.

Між тим LTT 1445Ab разюче відрізняється від виявленої в 2016 році HD 131399Ab — ще однієї екзопланети з трьома сонцями, яка заразом являє собою гіганта з 550-річною орбітою навколо однієї з зірок потрійної системи та розташовується на відстані 340 світлових років від Землі.

Астрономи порівнюють LTT 1445Ab за складом з твердотільними планетами земної групи — Меркурієм, Венерою, Марсом і, відповідно, з Землею — і протиставляють газових і крижаних гігантів. LTT 1445Ab робить один оборот навколо своєї зірки за 5,36 земних днів. Отже, приблизна температура на її поверхні — близько плюс 155 градусів.

Однак цілком ймовірно, що у LTT 1445Ab є атмосфера, — на думку вчених, це робить виявлену екзопланету хорошим об'єктом для подальших досліджень. І хоча шанси на те, що LTT 1445Ab може бути придатною для життя, малі, у астрономів з'явилася нова надія.

Всього за півтора року роботи телескоп TESS зареєстрував 820 кандидатів в екзопланети, підтвердивши більше ніж 20. На початку липня апарат виявив відразу три позасонячні планети, зокрема невелику L 98-59b.